ଲୋଡ଼ା ନବ ଜାଗରଣ ଲୋଡ଼ା ନବ ଜାଗରଣ
ଜାଗ ଯୁବଶକ୍ତି ଦୁର୍ନୀତି ମୁକ୍ତ ସମାଜ ଟିଏ ଗଢ଼ିବା ସୁଖରେ ବଂଚିବା ହସି ହସାଇବା ଧରାକୁ ସରା କରିବା । ଜାଗ ଯୁବଶକ୍ତି ଦୁର୍ନୀତି ମୁକ୍ତ ସମାଜ ଟିଏ ଗଢ଼ିବା ସୁଖରେ ବଂଚିବା ହସି ହସାଇବା ଧରାକୁ ସରା...
ଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ ଅଟୁ ଆମେ ପରାଧୀନ ଏଇ ଆମ ସମ୍ଭିଧାନ ସେବା ନାଆ ରେ ଶୋଷଣ ଚାଲିଛି ଚାଲିଛି ଦୁର୍ନୀତ ଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ ଅଟୁ ଆମେ ପରାଧୀନ ଏଇ ଆମ ସମ୍ଭିଧାନ ସେବା ନାଆ ରେ ଶୋଷଣ ଚାଲିଛି ...
ଉର୍ନତିକୁ କରିସାଥୀ ଚଲାପଥ କାଟ ଜନ୍ମଦାତ୍ରୀ, ଜନ୍ମଭୂମି ,ସେବାକର ଭାଇ ଏ ଜୀବନେ ,ପୁଣ୍ୟଧାମେ ଗାଇଯା ଉର୍ନତିକୁ କରିସାଥୀ ଚଲାପଥ କାଟ ଜନ୍ମଦାତ୍ରୀ, ଜନ୍ମଭୂମି ,ସେବାକର ଭାଇ ଏ ଜୀବନେ ,ପୁଣ୍ୟ...
ଦେଶ ଜାତି ପାଇଁ ନିତି ଫୁଲେଇଦେ ତୋର ଛାତି ଦୁର୍ନୀତିକୁ କରି ଦୂର ପାପ ଛାଡି ପୁଣ୍ୟଧର ll ଦେଶ ଜାତି ପାଇଁ ନିତି ଫୁଲେଇଦେ ତୋର ଛାତି ଦୁର୍ନୀତିକୁ କରି ଦୂର ପାପ ଛାଡି ପୁଣ୍ୟଧର...